We zijn gepassioneerd door direct marketing
Ons vakmanschap
Als media agenschap helpt Mediaprism u bij de brokerage van BtoC-adressen (particulieren) en BtoB-adressen (bedrijven) zowel voor postadressen als voor e-mailadressen; maar ook in je bijsluiterscampagnes, inkaarten in de pers, advertentiepagina’s, telemarketingacties en op sociale netwerken.
Bovendien beheert Mediaprism uw ontdubbelingen en de verrijking van uw klant / prospectdatabases.
Mediaprism stimuleert wederzijdse verhuringen en ruilen om uw prospectiekosten te verlagen. Mediaprism beheert natuurlijk ook uw ruil- en wederzijdse verhuur balansen.
Ons verhaal
Mediaprisma werd in februari 1998 gecreëerd door Marina Desmyter met de financiële en logistieke steun van Frédérique Agnès (CEO van het toenmalige Mediaprism Frankrijk).
Marina werd al snel vervoegd door Stéphane Rutten.
Vandaag, met meer dan 25 jaar ervaring in direct marketing, besloten Marina en Stéphane om alleen verder te gaan en Mediaprism over te kopen van Mediapost (laatste aandeelhouder).
Mediaprisma is gespecialiseerd in de Belgische, Franse, Zwitserse, Luxemburgse, Engelse, Duitse en Nederlandse markten.
Onze prioriteit
Onze vizie
Ons team
Marina Desmyter
Happy Associate
Tel. : + 32 2 643 49 42
Mob. : + 32 477 26 12 01
DM career :
3 jaar Bisnode (ex-Sopres / ex-Jottrand)
Sinds 1998, algemeen directeur Mediaprism
Een responsief en ervaren team tot uw dienst
Stéphane Rutten
Happy Associate
Tel. : + 32 2 643 49 41
Mob. : + 32 476 55 53 90
DM career :
18 jaar Sales Manager Mediaprism
Sinds 2019, algemeen directeur Mediaprism